Subject: FW: Sideprojekti kooskõlastus
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 08:12:53 +0200

Tere!

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/18830-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Reelika Kitsing <[email-masked]>
Sent: Monday, December 2, 2024 11:27 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Vs: Sideprojekti kooskõlastus

Tere

Allolevale kirjale jäi lisamata, et palume ka edastada riigitee 11401
Laagri-Harku tee ja Pae tn ristmikul paikneva Telia sidevõrgu
teostusjoonised ja Transpordiameti või selle eelkäija poolne
ehitusprojekti kooskõlastus. Soovime seda põhjusel, et on tekkinud
kahtlus, kas sidekaev ikkagi paikneb riigitee muldes, kindlustamata
teepeenra all. Selline lahendus ei ole Transpordiameti ega selle eelkäija
poolt üldjuhul olnud aktsepteeritav ning ka sama tee ääres on teised
kaevud viidud teest eemale.

Telial on elektroonselt olemas ainult teostusjoonis, lisatud. 1999.a
toimus kogu ehitustööde vastuvõtmine ja menetlemine paberkandjatel ning
kahjuks ei ole ülejäänud küsitud dokumendid Telia arhiivist leitavad. Kuna
Telial  (ka eelkäijatel) on olnud alati kohustus täitedokumentatsiooni
edastamisel omada ka Transpordiameti (ka eelkäijate) kinnitust dokumentide
edastamisele ja nõustumisele, siis ehk on võimalik vastavat
dokumentatsiooni ka TA arhiivist leida.

Teostusjoonis lisatud digikonteinerisse märgistusega 3062-1.

1.	Palun täiendada projekti alusplaani ja asendiplaani sel määral, et
see oleks vastav
<https://www.riigiteataja.ee/akt/118072015007?leiaKehtiv> Nõuded
ehitusprojektile § 10.   Üldised nõuded tööprojektile.

Viidud vastavusse.

2.	Asendiplaanil ja seletuskirjas palun täpsustada, mis meetodil on
kavandatud sidetrassi paigaldamine. Avatud kaeviku korral märkida teemaal
avatud kaeviku piirid, kinnisel meetodil paigaldamisel märkida
puurimiskaevikud ning kaevikute kaugus teekattest, truubist,
liiklusmärgist, mastist

Täpsustatud seletuskirjas trassi paigaldamise meetod. Lisatud kaevikute
piirid ja puurimiskaevikud asendiplaanile.  Lisatud kaugused.

3.	Riigitee maaüksusel rajada sidetrass min 1m sügavusele, lõigus
riigitee nr 11401 Laagri-Harku tee km 4,56 -4,61 paigaldata sidetrass
liiklusmärkide all min 2m sügavusele. Täiendada seletuskirja ja
asendiplaani.

Täiendatud seletuskirjas ja asendiplaanil.

4.	Lisada asendiplaanile sidekapi ja sidekaevude numbrid, millest on
liitumised rajatud. Täiendada vastavalt ka seletuskirja.

Lisatud nr nii seletuskirja kui ka asendiplaanile.

5.	Märkida joonisele sidetrassi riigiteel paiknemise aadressid
(riigitee nr ja km).

        Lisatud

6.	Pae tn ristmikul (11401 km 4,69) rajada ühendus sidekaevuga kaevu
tagant vaadatuna riigitee poolt ja maksimaalselt müüri äärest. Müüril on
riigitee poole väljaulatuv osa (vt fotot, aprill 2024), mida geodeetilisel
alusplaanil ei kajastu. Täiendada geodeetilist alusplaani. Kuidas on
kavandatud trassi rajamine? Trass rajajada maksimaalset Pae tn 1 kinnistu
müüri äärde.

Täiendatud geoalust ja asendiplaanil trassivalikut.

7.	Palun täiendada geodeetilist alusplaani, kuna riigitee ääres on
geodeetiline alusplaan puudulik:

7.1.   kohati puudub riigitee asfaltkatte joon ning joonisel sidekaevu
kaugust näitav dimensioon on sidumata.

7.2.   Puuduvad Ristiku tn (11401 km 4,77) mahasõidu truubi andmed.

Muudatused geoalusel tehtud.

8.	Nihutada sidetrass maksimaalselt Ristiku tn 1 aia äärde.

Nihutatud nii palju kui võimalik.

9.	Heina tn ristmikul (11401 km 4,86) rajada sidetrass
liitumiskaevust väljumisel teiselt poolt sidekappi ning aia ja tugiposti
vahelt.

Sidetrassi kulgemine ümber tõstetud teisele poole sidekappi.

Lugupidamisega

Reelika Kitsing

Sidevõrkude projekteerija

Tel +372 5340 8662

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

Saatja: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 14. november 2024 11:29
Adressaat: Reelika Kitsing <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Sideprojekti kooskõlastus

Tere!

Allolevale kirjale jäi lisamata, et palume ka edastada riigitee 11401
Laagri-Harku tee ja Pae tn ristmikul paikneva Telia sidevõrgu
teostusjoonised ja Transpordiameti või selle eelkäija poolne
ehitusprojekti kooskõlastus. Soovime seda põhjusel, et on tekkinud
kahtlus, kas sidekaev ikkagi paikneb riigitee muldes, kindlustamata
teepeenra all. Selline lahendus ei ole Transpordiameti ega selle eelkäija
poolt üldjuhul olnud aktsepteeritav ning ka sama tee ääres on teised
kaevud viidud teest eemale.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Annika Matson
Sent: Wednesday, November 13, 2024 3:01 PM
To: 'Reelika Kitsing' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Sideprojekti kooskõlastus

Tere!

1.	Palun täiendada projekti alusplaani ja asendiplaani sel määral, et
see oleks vastav
<https://www.riigiteataja.ee/akt/118072015007?leiaKehtiv> Nõuded
ehitusprojektile § 10.   Üldised nõuded tööprojektile.
2.	Asendiplaanil ja seletuskirjas palun täpsustada, mis meetodil on
kavandatud sidetrassi paigaldamine. Avatud kaeviku korral märkida teemaal
avatud kaeviku piirid, kinnisel meetodil paigaldamisel märkida
puurimiskaevikud ning kaevikute kaugus teekattest, truubist,
liiklusmärgist, mastist jne.
3.	Riigitee maaüksusel rajada sidetrass min 1m sügavusele, lõigus
riigitee nr 11401 Laagri-Harku tee km 4,56 -4,61 paigaldata sidetrass
liiklusmärkide all min 2m sügavusele. Täiendada seletuskirja ja
asendiplaani.
4.	Lisada asendiplaanile sidekapi ja sidekaevude numbrid, millest on
liitumised rajatud. Täiendada vastavalt ka seletuskirja.
5.	Märkida joonisele sidetrassi riigiteel paiknemise aadressid
(riigitee nr ja km).
6.	Pae tn ristmikul (11401 km 4,69) rajada ühendus sidekaevuga kaevu
tagant vaadatuna riigitee poolt ja maksimaalselt müüri äärest. Müüril on
riigitee poole väljaulatuv osa (vt fotot, aprill 2024), mida geodeetilisel
alusplaanil ei kajastu. Täiendada geodeetilist alusplaani. Kuidas on
kavandatud trassi rajamine? Trass rajajada maksimaalset Pae tn 1 kinnistu
müüri äärde.

7.	Palun täiendada geodeetilist alusplaani, kuna riigitee ääres on
geodeetiline alusplaan puudulik:

7.1.   kohati puudub riigitee asfaltkatte joon ning joonisel sidekaevu
kaugust näitav dimensioon on sidumata.

7.2.   Puuduvad Ristiku tn (11401 km 4,77) mahasõidu truubi andmed.

8.	Nihutada sidetrass maksimaalselt Ristiku tn 1 aia äärde.
9.	Heina tn ristmikul (11401 km 4,86) rajada sidetrass
liitumiskaevust väljumisel teiselt poolt sidekappi ning aia ja tugiposti
vahelt.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Reelika Kitsing < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, October 31, 2024 3:13 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Sideprojekti kooskõlastus

Tere

Edastan Telia Eesti AS tellimusel sideprojekti „12223P Harku aleviku Telia
sidevõrk“.

Palun kooskõlastust.

Lugupidamisega

Reelika Kitsing

Sidevõrkude projekteerija

Tel +372 5340 8662

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.